Bedankt voor uw reactie. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.

Chat

  • Het is alleen mogelijk om met de verkoper te chatten als hij de chatfunctionaliteit heeft aangevinkt bij zijn contactvoorkeuren. Heeft de verkoper dat niet gedaan, dan kan u hem/haar alleen bereiken via e-mail en/of telefoon.
  • Het is inderdaad mogelijk om via de Android app, en website foto’s via chat te versturen. 

    Tip: Verkoop sneller en zorg voor goede foto’s bij uw zoekertje! 
    De eerste foto wordt getoond in de zoekertjeslijst en moet een compleet beeld geven van uw product wat u verkoopt. Plaats daarnaast zoveel mogelijk foto's, ook van andere aanzichten en specifieke details van uw product. Maak foto's bij daglicht en het liefst met een witte achtergrond. 
  • U kan via uw "Persoonlijke Pagina" leesbewijzen activeren. Ga naar "Mijn Profiel", dan via "Contactvoorkeuren" kan u leesberichten "Openbaar" of "Privé" maken.
    Door je chatprofiel openbaar te maken, kunnen anderen zien of je berichten hebt gelezen. Als je leesbewijzen uitschakelt, kan je ook geen leesbewijzen van anderen zien.

  • Via de Persoonlijke Pagina bij ‘Contactvoorkeuren’ kan u de e-mail en/of chat zelf aan- en uitzetten. Wel moet altijd minimaal één van de twee aan staan. Wij adviseren chat aangezien dit sneller en gemakkelijker is dan e-mail. 

    Meer informatie over de chat leest u hier.  
  • Deze functie is momenteel niet beschikbaar. 
  • Neen, de bezoekers krijgen alleen je profiel te zien.

    E-mailadressen worden niet getoond tijdens de chat. 
    U kan alleen het profiel zien van de bezoeker met wie u chat. 
  • Via de chat is dit mogelijk zonder het e-mailadres van de bezoeker te hebben!

    Ga naar de profielpagina van de (ver)koper of bieder door op zijn naam te klikken. Onderaan staat de titel ‘Uw ervaring met deze persoon’. Geef hier een positieve (+), neutrale (o) of negatieve (-) waardering en motiveer dit via het invulveld commentaar. Klik op ' plaats!' en u krijgt via e-mail een bevestigingslink. Als u hierop klikt, wordt de waardering toegevoegd aan het profiel van de (ver)koper of bieder.

    De adverteerder kan direct een waardering plaatsen op het profiel van de geïnteresseerde bezoeker als hij/zij via de chat contact opneemt met hem/haar. Zodra de adverteerder op de chat reageert, is het voor de potentiële koper ook mogelijk om een waardering te plaatsen op het profiel van de adverteerder.

    Het plaatsen van een waardering na een chatgesprek is momenteel alleen mogelijk via de desktop versie van 2dehands.be. Achter de schermen wordt hard gewerkt om deze mogelijkheid ook via de mobiele website en applicatie toe te passen!

     
  • Als u een chatbericht ontvangt, dan ziet u rechts bovenaan naast uw gebruikersnaam een melding.   Klik op uw gebruikersnaam om uw chatbericht te lezen ! 

    U kunt u chatberichten vinden via uw Persoonlijke Pagina. 

    •    Klik op ‘Mijn chatberichten’. 

    •    Bij ‘Aankoop’ vindt u uw chatberichten van de zoekertjes waarin u geïnteresseerd bent. 

    •    Bij ‘Verkoop’ vindt u de chatberichten van geïnteresseerde bezoekers. 

    •    Tot slotte vindt u in het ‘Archief’ uw oude chatberichten. 

    Via uw Persoonlijke Pagina kan u bij ‘Contactvoorkeuren’ aangeven of u notificaties omtrent uw chatberichten via e-mail wil ontvangen. 

Wil je direct met ons in contact komen?

e-mail ons