Bedankt voor uw reactie. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.

Kan niet inloggen

  • Check eerst of uw inloggegevens kloppen en of u geen tikfout gemaakt hebt.

    Lukt het echt niet? Vul dan het contactformlier in: zo kunnen we snel nagaan wat het probleem is.
  • 1. Klik op Inloggen. 
    2. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul uw e-mailadres in. 
    3. 2dehands.be stuurt u een e-mail: volg de instructies en kies een nieuw wachtwoord. 

    Geen e-mail? Kijk dan eens in uw map met ongewenste e-mail (spam) en voeg noreply@2dehands.be (België) of noreply@tweedehands.nl (Nederland) toe aan uw adresboek.

    Vindt u de e-mail ook hier niet? Vraag dan opnieuw uw wachtwoord aan via ‘Wachtwoord vergeten’.
  • Wij mogen u GEEN gegevens van gebruikers verstrekken!

    Daarom raden wij u aan aangifte te doen bij de politie. Zij kunnen u hiermee verder helpen en eventuele gegevens bij ons opvragen via een vordering.

    Handelen via onze website verloopt meestal voor beide partijen naar tevredenheid.

    Helaas gaat het ook wel eens fout. Op deze pagina kunt u meer informatie vinden over wat u kunt doen mocht er onverhoopt iets zijn misgegaan.

    Stap 1. Contact opnemen
    Neem contact op met de (ver)koper en probeer er samen uit te komen. Het is heel goed mogelijk dat er een misverstand in het spel is. In dat geval lost een telefoontje vaak erg veel op.

    Stap 2. Brief sturen
    Mocht u er met de (ver)koper nog niet uitkomen dan kunt u het beste een brief sturen naar de persoon in kwestie. In deze brief geeft u te kennen wat er fout is gegaan en dat u heeft geprobeerd contact op te nemen. U verzoekt dat er contact met u wordt opgenomen om de zaak te regelen en als dit mocht uitblijven, u aangifte bij de politie doet. Het is verstandig om deze brief aangetekend te versturen.

    Stap 3. Speurwerk verrichten
    U kunt het nodige speurwerk (laten) verrichten, door:
    • Bij de Post na te vragen van wie het pakje afkomstig is.
    • Bij de bank vragen het bedrag terug te storten, of andere gegevens te leveren.
    • Bij de provider navragen van wie het ipadres is, waarmee de oplichter opereert. Bij dit laatste kunnen we eventueel ipadressen opzoeken van de adverteerder
    • Bij de provider kunt u navragen of er in hun database nog extra informatie (e-mailadres, telefoonnummer, naam, etc.) bekend is over de adverteerder

    Stap 4, Aangifte doen
    Neem contact op met de politie. Hoe meer mensen naar de politie gaan des te hoger de prioriteit ligt. U dient dan naar uw lokale politiebureau te gaan en de volgende informatie mee te nemen:
    • Afdruk van de advertentie
    • Bewijs van betaling (bijv. een bankafschrift)
    • Bewijs van oplichting (als het gaat over verkeerde/kapotte artikelen)
    • Gegevens van de andere partij (e-mailadres, telefoonnummer, naam, adres, etc.), voor zover u die heeft.

    Tenslotte...
    Misschien krijgt u de indruk dat zaken doen via het internet erg onveilig is. Het tegendeel is echter waar! We krijgen erg veel mailtjes van mensen die een goede deal hebben gesloten op onze website. In de meeste gevallen gaat alles goed en is iedereen tevreden met de gang van zaken. Soms gaat het echter mis, en om u zo goed mogelijk hiervoor te behoeden, hebben we besloten bovenstaande pagina te maken. Succes en bedankt voor uw medewerking!

    Bent u opgelicht door een Nederlandse gebruiker?

    Om een oplichting voor te komen 
    kunt u vooraf de gegevens van verkopers controleren
    Als u door een Nederlandse gebruiker opgelicht werd kunt u hier aangifte doen.
     
  • Om de verbinding tussen uw tweedehands.nl profiel en Facebook te verbreken, moet u de Privacyinstellingen  in uw Facebookaccount aanpassen. Als dat gebeurd is, kan u niet meer inloggen op tweedehands.nl via Facebook. U kan de verbinding wel altijd herstellen. Zie: 'Hoe koppel ik mijn tweedehands.nl profiel aan mijn Facebookaccount'.
  • Ja. Om uw profiel te verbinden met Facebook moet u ingelogd zijn op Facebook. Inloggen op onze website met Facebook zorgt er dus ook voor dat u inlogt op uw Facebookaccount.
  • Een account wordt geblokkeerd als de regels of voorwaarden meerdere keren overtreden worden. Ook als er duidelijk sprake is van reclame of spam mag u geen zoekertjes meer plaatsen op onze website. Denkt u dat het om een vergissing gaat? Dien dan via het contactformulier een verzoek in om uw account weer te activeren.
  • Geen bevestigingsmail ontvangen? Check eerst dit: 
     
    1. Hebt u het juiste e-mailadres ingegeven (zonder tikfout)?
    2. Is onze bevestigingsmail misschien in uw spambox beland? 
    Tip: Voeg noreply@2dehands.be (België) of noreply@tweedehands.nl (Nederland) toe aan uw adresboek. Zo vermijdt u dat onze mails als ongewenst/spam worden beschouwd.

    Geen resultaat? Log opnieuw in op onze website. U krijgt dan de melding dat de bevestingingsmail opnieuw verstuurd wordt, en even later zit de e-mail in uw mailbox.

    Succes!

Wil je direct met ons in contact komen?

e-mail ons